Kontakty

e-mail: obchod@elny.sk  | tel.: +420 602 418 019


Vážení zákazníci, ďakujeme vám, že ste navštívili našu webovú stránku a pridali sa k nám, aby sme dali spotrebičom a planéte druhú šancu. Sme tu, aby sme odpovedali na vaše otázky a pomohli vám vyriešiť vaše problémy. Zároveň si pozrite naše často kladené otázky, možno už niekto pred vami riešil rovnaký problém a vy ušetríte svoj drahocenný čas.

 

Často kladené otázky

Ako si môžem objednať tovar ?

  • Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom eshopu vložením požadovaného tovaru do nákupného košíka, vyplnením adresy a kontaktov pre doručenie, v ďalšom kroku výberom spôsobu dopravy a platby a následným odoslaním objednávky.

  • A potom je na nás, aby sme vašu objednávku vybavili v čo najkratšom čase, najlepšie v nasledujúci pracovný deň :-)

 

Kedy doručíte moju objednávku?

  • Ak ste zaregistrovaní, môžete skontrolovať aktuálny stav svojej objednávky po prihlásení. Objednávky prijaté do 10.00 hod. sú zvyčajne doručené nasledujúci pracovný deň

  • O každom kroku spracovania objednávky budeteinformovaní ihneď po jej odoslaní. O odovzdaní tovaru dopravcovi budete informovaní aj prostredníctvom e-mailu alebo SMS. Ak po odoslaní objednávky nedostanete potvrdzujúci e-mail, je možné, že vaša e-mailová adresa nebola vyplnená správne, preto nás informujte a všetko spoločne vyriešime.

 

Ako môžem tovar reklamovať, vymeniť alebo vrátiť ?

 

Otázky týkajúce sa náhradných dielov, objednávok a reklamácií

  • Informácie o výbere náhradného dielu nájdete tu.

  • Kliknutím sem nám pošlete požiadavku na objednávku. Vždy uveďte číslo objednávky, ktorej sa e-mail týka. Budeme vám môcť odpovedať rýchlejšie.

  • Otázky týkajúce sa akejkoľvek sťažnosti nájdete tu.

 

Ďalšie otázky

Všetky ďalšie otázky vám radi zodpovieme e-mailom: obchod@elny.sk

Objednávky posielajte výhradne cez eshop, z dôvodu GDPR nemôžeme prijímať objednávky e-mailom.

Ak si nie ste istí náhradným dielom pre váš spotrebič, pošlite nám e-mailom kópiu alebo fotografiu celého výrobného štítku spotrebiča a presne uveďte, aký diel požadujete. O aké údaje ide a kde ich na spotrebiči nájdete, sa dozviete v článku Výber náhradného dielu.

Ak nás potrebujete, môžete nás kontaktovať na telefónnom čísle +420 602 418 019. Ak sa nedovoláte, budeme sa venovať požiadavkám predchádzajúcich zákazníkov. V takom prípade pošlite svoju požiadavku e-mailom

 

Prevádzkovateľ - poštová adresa a ďalšie kontaktné údaje


Vážení zákazníci, náš koncept je založený len na internetovom obchode a nemáme kamennú predajňu, hoci by sme sa s vami radi stretli osobne. Prosíme vás o ústretové pochopenie, za ktoré vám vopred ďakujeme. Z tohto dôvodu nie je možné na uvedených adresách osobne vyzdvihnúť, vymeniť, vrátiť alebo reklamovať tovar. Môžete sa však spoľahnúť, že akúkoľvek výmenu alebo reklamáciu , ktorú zašlete na našu adresu, vybavíme bezodkladne.

 

Korešpondenčná adresa:

Elny.cz - Zdeněk Nymburský

Kovanská 190

289 31 Bobnice

E-mail: obchod@elny.sk

Facebook : https://www.facebook.com/elny.cz/

Telefón: +420 602 418 019

 

Podrobnosti o spoločnosti:

Zdeněk Nymburský

Kovanská 190

289 31 Bobnice

ID: 65743661

IČ DPH: CZ7504200770 - platca DPH

 

Záleží nám na vašom súkromí

Tento internetový obchod ukladá súbory cookie, aby mohol správne fungovať. Používaním našich služieb súhlasíte s ich používaním.

Povoliť všetkoPodrobné nastavenie