Kontakty
e-mail: obchod@elny.sk | tel.: +420 602 418 019
Vážení zákazníci, ďakujeme vám, že ste navštívili našu webovú stránku a pridali sa k nám, aby sme dali spotrebičom a planéte druhú šancu. Sme tu, aby sme odpovedali na vaše otázky a pomohli vám vyriešiť vaše problémy. Zároveň si pozrite naše často kladené otázky, možno už niekto pred vami riešil rovnaký problém a vy ušetríte svoj drahocenný čas.
Často kladené otázky
Ako si môžem objednať tovar ?
-
Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom eshopu vložením požadovaného tovaru do nákupného košíka, vyplnením adresy a kontaktov pre doručenie, v ďalšom kroku výberom spôsobu dopravy a platby a následným odoslaním objednávky.
-
A potom je na nás, aby sme vašu objednávku vybavili v čo najkratšom čase, najlepšie v nasledujúci pracovný deň :-)
Kedy doručíte moju objednávku?
-
Ak ste zaregistrovaní, môžete skontrolovať aktuálny stav svojej objednávky po prihlásení. Objednávky prijaté do 10.00 hod. sú zvyčajne doručené nasledujúci pracovný deň
-
O každom kroku spracovania objednávky budeteinformovaní ihneď po jej odoslaní. O odovzdaní tovaru dopravcovi budete informovaní aj prostredníctvom e-mailu alebo SMS. Ak po odoslaní objednávky nedostanete potvrdzujúci e-mail, je možné, že vaša e-mailová adresa nebola vyplnená správne, preto nás informujte a všetko spoločne vyriešime.
Ako môžem tovar reklamovať, vymeniť alebo vrátiť ?
-
Pripravili sme podrobný návod, ako reklamovať zakúpený tovar a ako postupovať v prípade výmeny.
-
Taktiež máte možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu.
Otázky týkajúce sa náhradných dielov, objednávok a reklamácií
-
Informácie o výbere náhradného dielu nájdete tu.
-
Kliknutím sem nám pošlete požiadavku na objednávku. Vždy uveďte číslo objednávky, ktorej sa e-mail týka. Budeme vám môcť odpovedať rýchlejšie.
-
Otázky týkajúce sa akejkoľvek sťažnosti nájdete tu.
Ďalšie otázky
Všetky ďalšie otázky vám radi zodpovieme e-mailom: obchod@elny.sk
Objednávky posielajte výhradne cez eshop, z dôvodu GDPR nemôžeme prijímať objednávky e-mailom.
Ak si nie ste istí náhradným dielom pre váš spotrebič, pošlite nám e-mailom kópiu alebo fotografiu celého výrobného štítku spotrebiča a presne uveďte, aký diel požadujete. O aké údaje ide a kde ich na spotrebiči nájdete, sa dozviete v článku Výber náhradného dielu.
Ak nás potrebujete, môžete nás kontaktovať na telefónnom čísle +420 602 418 019. Ak sa nedovoláte, budeme sa venovať požiadavkám predchádzajúcich zákazníkov. V takom prípade pošlite svoju požiadavku e-mailom
Prevádzkovateľ - poštová adresa a ďalšie kontaktné údaje
Vážení zákazníci, náš koncept je založený len na internetovom obchode a nemáme kamennú predajňu, hoci by sme sa s vami radi stretli osobne. Prosíme vás o ústretové pochopenie, za ktoré vám vopred ďakujeme. Z tohto dôvodu nie je možné na uvedených adresách osobne vyzdvihnúť, vymeniť, vrátiť alebo reklamovať tovar. Môžete sa však spoľahnúť, že akúkoľvek výmenu alebo reklamáciu , ktorú zašlete na našu adresu, vybavíme bezodkladne.
Korešpondenčná adresa:
Elny.cz - Zdeněk Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
E-mail: obchod@elny.sk
Facebook : https://www.facebook.com/elny.cz/
Telefón: +420 602 418 019
Podrobnosti o spoločnosti:
Zdeněk Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
ID: 65743661
IČ DPH: CZ7504200770 - platca DPH